ARTIKEL ARKIV

Snup en pause og en artikel

VENUS DECONSTRUCTED

Når et billede skal skabes fra bunden skal der en masse arbejde til før det er færdigt – Og hvornår er et billede egentlig færdigt? Fra mit synspunkt er et billede aldrig helt færdigt. Der vil altid være noget der kan rettes til, ændres på, laves om eller helt startes forfra med.
I dagens artikel vil jeg forsøge at lave en gennemgang af hvad der går af arbejde ind i et enkelt billede.
Udgangspunktet var at træne destruktions-simulation i et plug-in der hedder tyFlow.
Det er ikke en detaljeret gennemgang, men hvis man ved hvad man laver kan man godt bruge den som “opskrift”.

Read More

5 GRUNDE TIL AT 3D ER SÅ STÆRKT TIL MARKEDSFØRING

For at sælge et produkt har det altid været en fordel at kunne vise det frem for sine kunder – hvis ikke i fysisk form så som et billede.
Det kan være en voldsom opgave da fotosessioner er tidskrævende, komplekse og ofte særdeles omkostningstunge.
Afhængigt af produktet skal der, når man skal have det rigtige “skud”, sættes lys op, trækkes ledninger, der skal måske bygges noget fysisk og der skal findes et sted at fotografere.
Det kan være produktet skal fotograferes i et studie, i et miljø eller på en lokation.
Uanset hvor det skal fotograferes er der omkostninger, både økonomiske men i høj grad også tidsmæssige.
Er det et lille produkt er det typisk det der skal flyttes – Er det et stort produkt er det fotografen – og udstyret der skal transporteres.

Read More
Luk menu